Το δεύτερο τεύχος απευθύνεται στα παιδιά που ξεκινάνε το πιάνο στην ηλικία των 6-7-8 ετών. Είναι ακόμα μικρά αλλά όχι μωρά.

Επειδή οι νότες μπαίνουν σχετικά γρήγορα η μία μετά την άλλη και είναι πολλές για τα μάτια των παιδιών– το μυαλό τους αντέχει, τα μάτια τρομάζουν – το βιβλίο συνοδεύεται από μία καρτέλα, στην οποία υπάρχουν όλες οι νότες του βιβλίου και όλη η ύλη συνοπτικά. Αυτή την καρτέλα την συμβουλευόμαστε συνέχεια. Επίσης στο τέλος του βιβλίου έχω επισυνάψει ασκήσεις  για καλύτερη και πιο ουσιαστική κατανόηση του υλικού. Το κάθε κομμάτι έχει μικρά ζωγραφιστά πιανάκια στα οποία σημειώνονται οι καινούριες νότες και δικές του ασκήσεις  εμπέδωσης νοτών. Οι ασκήσεις είναι γραπτές και προφορικές. Στις γραπτές αντιγράφουμε αρκετές φορές την καινούρια νότα στο κενό δεξιά της, ενώ στις προφορικές διαβάζουμε όλες τις νότες της άσκησης σαν ρυθμικό σολφέζ με το σύστημα Orff.

Σχεδόν όλα τα κομματάκια του βιβλίου έχουν λόγια για να αποτυπώνονται οι μελωδίες στο μυαλό του παιδιού τραγουδώντας.

Αναλυτικές οδηγίες ροής μαθημάτων υπάρχουν στο βιβλίο Εγχειρίδιο δασκάλου (ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ).

ΥΛΗ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΤΕΥΧΟΥΣ – ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠ’ΤΗΝ ΑΡΧΗ

ΚΛΕΙΔΙΑ: ΣΟΛ , ΦΑ

ΔΙΑΣΤΟΛΕΣ, ΜΕΤΡΟ, ΚΛΑΣΜΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ, ΜΕΤΡΗΜΑ.

ΝΟΤΕΣ:  δύο οκτάβες.

ΑΞΙΕΣ: τέταρτο, τέταρτο παρεστιγμένο, μισό, ολόκληρο, όγδοα.

ΠΑΥΣΕΙΣ: τετάρτου, μισού, ολοκλήρου

ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ: δίεση, ύφεση, οπλισμός.

ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΙf, p, staccato, legato.

ΣΗΜΕΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: απλά και με αλλαγή τέλους (volta).

8ua ———————