Το πρώτο τεύχος προορίζεται για τα πιο μικρά «μωράκια» στο πιάνο. Αυτό το βιβλίο για μένα είναι όπως είναι οι ασκήσεις προγραφής στη γλώσσα. Δεν μαθαίνουν να παίζουν ακόμα αλλά μαθαίνουν να χειρίζονται τα χέρια τους, τα δάχτυλά τους και να  αυτοσχεδιάζουν. Μαθαίνουν τις έννοιες των πενταγράμμων, των νοτών και μαθαίνουν να διαβάζουν παρτιτούρα και τελικά να παίζουν τα μικρά τους κομματάκια. Στις αναλυτικές οδηγίες του βιβλίου Εγχειρίδιο δασκάλου (ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ)  τα γράφω ίσως λίγο υπερβολικά αναλυτικά λόγο της ευαίσθητης ηλικίας. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθώ να μεταδώσω όλη τη φιλοσοφία της μεθόδου για σίγουρα πιο καλό αποτέλεσμα. Βήμα προς βήμα. Ποιες ασκήσεις προηγούνται, πως θα εισάγουμε τις καινούριες έννοιες, πώς θα ασχοληθούμε με τα χεράκια του παιδιού.

Επειδή τα βιβλίο ουσιαστικά είναι χρωμοσελίδες το κάθε βιβλίο είναι μοναδικό και προσωπικό του κάθε παιδιού.

Η ροή της ύλης είναι περίπου δύο σελίδες ανά μάθημα. Δηλαδή σίγουρα ένα κομμάτι ανά μάθημα συν παιχνιδοθεωρία, που προηγείται του κομματιού. Όταν τελειώσει το πρώτο τεύχος έρχεται η ώρα της συναυλίας.  Με τις συνεχόμενες  επαναλήψεις το ρεπερτόριο είναι έτοιμο (στο κάθε μάθημα επαναλαμβάνονται σχεδόν όλα τα προηγούμενα κομμάτια).

Το βιβλίο συνοδεύεται από ΚΑΡΤΕΛΑ με συνοπτικά όλη την ύλη και στο τέλος *του βιβλίου επισυνάπτονται αυτοκόλλητα.

 

ΥΛΗ ΠΡΩΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ – ΠΙΑΝΟ ΑΠΟ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΤΩΝ

ΚΛΕΙΔΙ: ΣΟΛ

ΝΟΤΕΣ: τέσσερεις (ΝΤΟ,ΡΕ,ΜΙ, ΦΑ).

ΜΕΤΡΗΜΑ : Σύστημα ORFF

ΑΞΙΕΣ: τέταρτο, μισό, ολόκληρο, όγδοα.

ΠΑΥΣΕΙΣ: τετάρτου, μισού, ολοκλήρου

ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ: δίεση, ύφεση.

ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΙf, p.

Απλό σημείο επανάληψης

8ua – – – – – – – – – –

Αποτζιατούρες.